Как да подобрим SEO представянето на страница КОНТАКТИ?
Страниците за контакт просто трябва да кажат на посетителите къде да ви намерят нали? С една дума ДА, но те могат да направят много повече! Проблемът с повечето страници за контакт не е това, което има на тях, а това, което им липсва.
Повечето фирми не мислят да включват ключови думи и ключови фрази на страниците си за контакт. С други думи - те обикновено са една от малкото страници на всеки уебсайт, които не правят нищо за цялостната оптимизация на сайта за търсачки (SEO), но реално Вашата страница за контакт може да бъде по-добра от тази на вашата конкуренция. Можете да оптимизирате страниците си за контакт с няколко бързи съвета. Продължете да четете, за да научите повече, и ни се обадете на 0878-300-888.
Добавете изображения и след това ги индексирайте
Има ли нещо на страницата Ви за контакт различно от данни за контакт и може би карта? Това е идеално място за изображения. Не само страницата ви ще изглежда по-привлекателна визуално, но и ще получите малко SEO тласък. Смяната на снимките на всеки няколко месеца ще поддържа страницата свежа, а търсачките може да обхождат сайта Ви по-често за ново съдържание.
Добавете видеоклип към страницата си за контакт
Страницата за контакти е идеално място за видео от служителите на компанията или/и препоръка от доволен клиент. Видеото може да помогне за оптимизиране на Вашата страница за контакт по същия начин, по който изображението може с допълнителния бонус за предоставяне на интересно съдържание, което посетителите да гледат. Освен това може да предостави връзка към вашия канал в YouTube, като Ви предлага допълнителни начини да мотивирате посетителите да останат и да научат повече.
Добавете интересно съдържание
Полезно, ангажиращо и завладяващо съдържание може също да съществува на страницата Ви за контакт. Например да приемем, че сте търговец на антики и се опитвате да накарате хората да дойдат на Вашето местоположение. Къде могат да паркират? Безплатен ли е паркингът? Има ли нещо, което трябва да знаят, когато ви посетят? Всичко това може да са подходящи предложения, които посетителите Ви ще оценят.
Използвайте стандартните и уличните карти на Google
Google улеснява добавянето на карти към страницата Ви с контакти. Тези карти също ще Ви помогнат със SEO, особено с всяка чувствителна към местоположението заявка. Уверете се, че картите са лесни за четене и се уверете, че се показват правилно на мобилни устройства. Страницата за контакти трябва да е удобна за потребители на всяко устройство.
Променете Вашите мета заглавия и описания
Как изглежда URL адресът на Вашата страница за контакт? Какво ще кажете за title и description на повечето страници за контакт? В повечето случаи формулировката е подценена и липсват ключови думи. Добавете ключови думи, като се уверите, че се чете добре. Опитайте се да достигнете максималния наличен брой знаци, като например 160 знака за мета описание. Не искате да губите място!
Повторете част от страницата си "За нас".
Помните ли подробната информация, която добавихте към страница "За нас"? Вашата страница за контакт предоставя отлична област за обобщаване на цялата тази информация. Говорете за това кои сте и напомнете на посетителя си защо нямате търпение да работите с него. Включете призив за действие. Винаги можете да добавите връзка към вашата страница "За нас", за да могат посетителите да четат допълнително, ако се интересуват.
Покрийте основите на Вашия бизнес
Това включва работно време, телефонни номера и лице за контакт. Не се страхувайте да направите страницата си за контакт малко по-дълга от тази на Вашите конкуренти. Докато текстът не е труден за четене, би трябвало да е добре. Просто бъдете директни и изчерпателни.
Добавете "благодаря" в долната част на страницата за контакт с нас
Можете да благодарите на всеки от Вашите лоялни клиенти, на Вашите доставчици (ако е приложимо). Това Ви дава възможност да се свържете с аудиторията си, като същевременно оптимизирате страницата си. Освен това всеки обича да знае, че времето и бизнеса му се оценяват, дори ако просто четат уеб страница.
Добавете препоръки
Препоръките са страхотни допълнения в долната част на страница или вмъкнати в основно съдържание. Ако имате наистина невероятна препоръка от клиент, това е една от областите, където можете да го вмъкнете. Не е нужно да е дълго и можете да използвате комбинация от текст и видео, за да се харесате на различни потребителски предпочитания.
Ако нямате препоръки, опитайте да се свържете с клиента, с когото сте работили най-много – може да се изненадате колко нетърпеливи са да кажат нещо добро за Вас.
Vizia design е сред най-добрите SEO компании!
Ако нямате време да оптимизирате страницата си с контакти или други части от сайта си, помислете да се свържете с професионалисти.