Изработка на one page сайт: Заваръчна техника Fox Weld - Плевен

Поискайте оферта за сходен сайт
Последно обновяване: 09-06-2022

Изразяваме своята удовлетвореност от Vizia Design Плевен. В процеса на съвместната ни работа се убедихме, че фирмата разполага с екип от професионалисти, които се отнасят с бързина, качество и коректност към поетите ангажименти.

С.ГеоргиевМениджър уеб маркетинг

Интегрирани e-mail технологии за валидиране на имейл съобщенията за домейн:
fox-weld.com

Във Vizia design извършваме ежедневен мониторинг на описаните технологии. За целта използваме външни приложения за измерване, които са безплатни до определен брой мейли, но това е абсолютно достатъчно за повечето сайтове.

Трябва да знаете, че DMARC, SPF и DKIM са абсолютно безплатни и би следвало да не заплащате за тях. BIMI обаче изисква платен сертификат: Verified Mark Certificate (VMC), а цената му е от порядъка на $1500 годишно. Това е така, защото сертификатът е един вид патентоване на логото Ви пред целия свят. Все пак към днешна дата има доста мейл клиенти, които го показват и без наличието на сертификат и определено си струва да го имате интегрирано.

Сканиране на DMARC, DKIM, SPF и BIMI: fox-weld.com

DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance)

DMARC, което означава „Удостоверяване на съобщения, базирано на домейн, отчитане и съответствие“, е протокол за удостоверяване на имейл, политика и отчет.

DMARC се основава на широко разпространените SPF и DKIM протоколи, като добавя връзка към името на домейна на автора ("От:"), публикувани политики за обработка на неуспехите при удостоверяване на получателите и докладване от получатели до податели, за подобряване и наблюдение на защитата на домейна от измамна електронна поща.

Прочетете цялата статия

SPF Sender Policy Framework

SPF определя кои имейл сървъри имат право да изпращат имейли от ваше име. По този начин SPF предотвратява фалшифициране и фишинг атаки срещу имейл домейна.

SPF се добавя като TXT запис, използван от DNS, за да определи кои имейл сървъри могат да изпращат имейли от името на персонализирания домейн. Системите за електронна поща на получателите проверяват SPF TXT записа, за да определят дали съобщението от персонализирания домейн произхожда от оторизиран сървър за съобщения.

Прочетете цялата статия

DKIM (Domain Keys Identified Mail)

DKIM е техника за удостоверяване на имейл, която позволява на получателя да провери дали имейл наистина е изпратен и упълномощен от собственика на този домейн. Това става чрез предоставяне на имейл на цифров подпис. Този DKIM подпис е заглавна част, която се добавя към съобщението и е защитена с криптиране.

След като получателят (или системата за получаване) установи, че имейл е подписан с валиден DKIM подпис, е сигурно, че части от имейла, сред които тялото на съобщението и прикачените файлове не са били променени. Обикновено DKIM подписите не се виждат от крайните потребители, проверката се извършва на ниво сървър.

Прочетете цялата статия

Brand Indicators for Message Identification or BIMI

Търговците по имейл постоянно търсят предимство: единственият трик, който им дава по-добра видимост пред абонатите и отваря тяхното съобщение. Въпреки че не съществува такова решение, има нещо, което може да помогне. Индикаторите на марката за идентификация на съобщенията – наричани накратко BIMI – са нововъзникващ стандарт за имейл, който може да помогне на вашата марка да се открои във входящата кутия.

Накратко, BIMI ви позволява да показвате лого на подателя до вашите съобщения във входящата кутия, когато е проверено според набор от спецификации на BIMI.

Прочетете цялата статия

Акценти

Това, което ни отличава от останалите фирми за уеб дизайн е индивидуалния подход към всеки един клиент и изцяло завършен дизайн. За нас не е достатъчно само да направим красив сайт - трябва всички елементи в него да са индивидуални, а не от готови темплейти. Вашият бизнес е уникален и трябва да има уникален сайт.

История на проекта

За разлика от повечето фирми, които изработват сайтове и с това приключват ангажиментите им ние освен първоначалната изработка постоянно обновяваме и подобряваме сайтовете на клиентите си. Тук можете да проследите развитието на проекта.

09.06.2022

SEO + GA4 + (DMARC, SPF, DKIM and BIMI records)

SEO анализ и интеграция на корекциите. Интеграция на google analytics 4.

19.10.2018

Старт

Сайтът е оптимизиран и пуснат онлайн.

10.10.2018

Изработка

Проектът е уточнен и започва работа по изграждането на сайта.

Какво е One Page сайт?

One Page сайтът трябва да представи цялата информация само на една страница. Този тип сайтове нямат подстраници и сложни менюта за навигация. Наричат се One Page; Сайт на една страница; parallax scrolling website; single-page и други.

Изработката на сайт на една страница е голямо предизвикателство както за дизайнерите, така и за текстописците. Целта е да се подбере основната информация за продуктите или услугите и да се подреди и визуализира по възможно най-подходящ начин. Цялата One-page страница е изградена на секции (сектори) и всеки сектор може да има собствен стил и дизайн.

Тенденции - те са навсякъде. В света на уеб дизайна уебсайтовете с една страница са една тенденция, която се разраства поради своята функционалност. По същество това е сайт, който представя цялото ви съдържание на една дълга, превъртаща се страница. Вместо да разграничава началната страница от другите страници, съдържанието се разделя на различни секции с помощта на ленти. Тук елементите от менюто се свързват към всеки от тези раздели вместо към отделни страници.

Високото качество на всяка услуга и продукт изисква допълнително внимание към детайла и стремеж към най-добрия резултат. Всеки търси това, но за да го получи в повечето случаи цената е прекалено висока. Това не важи за нас. Ние създаваме точно това, което търсите с възможно най-конкурентните цени и условия.

Защо one page сайт? Защото е прост, изчистен и предлага доста впечатляващ дизайн. В следващите редове, ще ви опишем как във Vizia design studio създаваме one page сайтове.

Уебсайтът с една страница има силен дизайн, който е едновременно минималистичен и организиран. Обикновено е по-натоварен с изображения и включва само малко количество текст. Цялостният дизайн за дълго превъртане улеснява креативността, докато създавате история, в която имате пълен контрол върху реда, в който се вижда вашето съдържание.

Сайтът с една страница подобрява потребителското изживяване, като позволява на посетителите да консумират вашето съдържание по много линеен начин, вместо да се губят в множество страници. Форматът е добре адаптиран и за мобилни уебсайтове и таблети. Уебсайтът с една страница също е лесен за поддръжка и изисква по-малко ресурси от класическия уебсайт.

Първо трябва да се запитате "подходящо ли е за моя бизнес, конкретно?" От най-креативните до по-традиционните бизнеси, този формат има потенциала да изглежда невероятно. Ако имате съдържание в кратка форма, като целева страница, уебсайт на свободна практика, портфолио за снимки, уебсайт за сватба или уебсайт, свързан със събитие, тогава си струва да помислите.

Класически уебсайт е това, за което повечето хора си мислят, когато си представят сайт – има начална страница, придружена от други страници, като страница за контакт, страница за услуги и страница с често задавани въпроси. По принцип основната причина да изберете този формат за уеб дизайн пред един one page е ако имате много съдържание, което е абсолютно необходимо да включите във вашия уебсайт, като например различни продукти или услуги в онлайн магазин.

Уебсайт с няколко страници ще ви позволи да организирате всяка част от съдържанието в собствена страница, като ви предоставя достатъчно място, за да предоставите дълги и изчерпателни описания. Например, ако искате да създадете блог, този класически формат ще позволи на потребителя лесно да разглежда вашите статии поотделно.

Ако сте решили, че този формат е най-подходящият за вас, тогава можем да започнем с изработката на вашия красив уебсайт с една страница. Когато се създава структурата на вашия уебсайт, първата стъпка е да подредим цялото съдържание стратегически. Създаването на уебсайт с една страница е идеалната възможност за контролиране на реда, в който се преглежда вашият сайт, така че трябва да се уверим, че е логичен и интуитивен.

Започваме с йерархия, в която си представяме пътуването на посетителите през вашия сайт. Посетителите трябва да бъдат привлечени от основното послание, което искате да предадете от самото начало – с други думи, това, което искате да поставите "над видимата на екрана част" (т.е. това, което зрителят вижда, преди да превърти надолу вашия уебсайт).

За всеки уебсайт ще ви трябва раздел Информация и специална зона за показване на информацията за контакт. Това, което идва между тях, може да включва вашето предложение, бутон с призив за действие, среща с екипа, услуги и продукти, препоръки, раздел с често задавани въпроси и галерия със снимки – в зависимост от това каква информация искате и трябва да предоставите.

Дайте приоритет на реда на вашето съдържание, тъй като това ще се окаже изключително важно по-късно. Освен това премахваме всякаква ненужна информация. Когато става въпрос за думи, по-малко е повече тук, ако искаме да оформим силен дизайн. Като цяло се стремим нещата да са възможно най-организирани и опростени.

След като имаме план за вашето съдържание, ще ви е необходим шаблон-структура, който включва всички елементи, от които се нуждае уебсайтът с една страница, като anchored menu, ленти и колони, социална лента, rich footer и още.

Разделяме съдържанието на секции
Традиционно започваме със секцията "За нас" и продължаваме надолу, като за целта използваме различни елементи за всяка една секция и завършваме с "Контакти" и богат footer.

Друга популярна тенденция в уеб дизайна, която привлича вниманието и повишава ангажираността е parallax скролиране. Това е ефект, който създава 3D илюзия на вашия уебсайт с различните секции. Прави го като кара слоевете във фонов и преден план да се движат с различни темпове докато потребителят превърта надолу по вашия сайт.

Тъй като уебсайтовете с една страница може да изглеждат леко едноизмерни добавянето на ефект като parallax скролиране дава на сайта ви допълнителен тласък, от който се нуждае. При създаването на паралакс ефекти добавяме фини анимации към вашите ленти, като увеличение, разкриване и избледняване. Тази професионална техника е един сигурен начин да накараме посетителите на вашия сайт да превъртят чак до дъното.

Чували сте за менюта на уебсайтове и преди, но това е малко по-различно. С "anchor menu", всеки елемент (който е закотвен - anchored) води към различен раздел на същата страница, а не към собствена страница.

След като дефинираме отделните секции внедряваме така наречените "котви" точно там, където ги искаме. Има три задължителни и важни стъпки за създаване на "anchor menu" и постигане на организиран дизайн на една страница:
1. Добавяне на anchor: Това улеснява потребителите да се придвижват до различни части на вашия уебсайт с една страница, като им позволява да отидат направо до определен раздел.
2. Свързваме менюто на вашия сайт с котвата: Това позволява на потребителите да отидат до определен раздел от страницата ви от менюто. Когато "закотвяме" към съответната секция заглавието, което даваме на всяка котва, ще се появи в списъка ви с менюта – като по този начин играе важна роля в навигацията на вашия уебсайт.
3. Създаваме ред във вашето меню: Редът във вашето меню трябва да съответства на реда на вашите секции за лесно превъртане и удобна навигация. Например, ако имате хоризонтално меню, първият елемент от менюто (обикновено "За нас") трябва да се подравни с първия раздел (също "За нас") и т.н. Тъй като уебсайтовете с една страница обикновено включват дълго превъртане, трябва да поддържаме менюто видимо по всяко време, като го фиксираме в горната част.

В дългия формат на уебсайт с една страница потребителите могат да бъдат толкова погълнати от вашия сайт, че да се окажат, че превъртат и превъртат, наслаждавайки се на вашето завладяващо съдържание.

За да осигурим на посетителите на сайта безпроблемно изживяване винаги добавяме бутон за връщане към началото, за да им позволим да стигнат до началото на вашия уебсайт само с едно щракване. Този бутон остава във фиксирана позиция на вашия уебсайт, така че да е видим, когато посетителят стигне до края на страницата.

Оптимизацията за търсачки (SEO) е важен елемент от всеки уебсайт. Практиката е да оптимизирате вашия сайт, така че страницата ви да се класира по-високо в резултатите от търсенето по конкретни ключови думи – следователно, привличане на повече трафик и потенциални клиенти към вашия уебсайт.

Във Vizia design studio предлагаме и услугата SEO оптимизация.

SEO - Оптимизация за търсачки